Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül

megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási

kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával

kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.

Jelen Ászf hatálya a Szolgáltató weblapján (http://www.gladius.hu) jogviszonyokra terjed ki és folyamatosan elérhető.

Fontos letölthető dokumentumok és dokumntum minták a lap alján találhatóak.

Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás) adatai

Törvényes képviselő: Zeke Zoltán
Székhely: 3060 Pásztó , Nyírfácska út 4.

Üzlet: 3060 Pásztó, Fő út 113
A telefonos elérhetősége: +36 20 97 33 251
Cégjegyzékszám: 12-06-00-2978
Cégbírósági bejegyzés: Balassagyarmati Cégbíróság
Adószám: 24047241-2-12
Közösségi adószám: HU 24047241
Bankszámlaszám, Tak.szöv.: 62100308-15704511
Email cím: gladiusbt@gmail.com, gladiusmail01@gmail.com
A kereskedelmi tevékenységet engedélyezte : Pásztó Városi Önkormányzat
Nyilvántartási szám : 188/2012/B

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,

rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:

Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban…

A szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: W3HOST BT.

Székhely: 1156 Budapest, Sárfű u.25

Elérhetőség: 70-212-8290

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen

Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a

Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az

elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal

összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.)

törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes

szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó

rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre

külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2015. január 28. napjától hatályos és visszavonásig

hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a

Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11

(tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak

használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával

kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop

weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha

nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat

magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja

el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak

bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal

terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy

azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és

értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.5. Webshopunk kínálatában szerepelnek közbiztonságra különösen

veszélyesnek minősített termékek is, melyek használatát az alábbi jogszabály

tartalmazza: 175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet. Ezen termékeket csak

szakmai célból tekintheti meg és csak 18 éven felüli személyek vásárolhatják

3. REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS

3.1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti,

hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit

megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

3.2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait

megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más

személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis.

Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más

személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

3

3.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott

adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért,

hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó

a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a

Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

4.1. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők,

tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esettben

tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül

felszámításra.

4.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a

termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek

eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk

felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete

miatti különbözőség miatt.

4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen

tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a

Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék

közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg

rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a

Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a

helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat

vásárlási szándékától.

4.5. Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és

feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie

szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)

alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó

kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a

szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és

egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk

érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek

fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés

semmis szerződésnek tekintendő.

5. RENDELÉS MENETE

5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy

regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor

megtekintheti a kosár tartalmát a kosárban lévő összegre ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, a bal

oldali menüből tovább böngészhet. Ha nem szeretne további terméket

vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X”

ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez

nyomja meg az entert!

5.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot,

melynek típusai a következők (majd a tovább a fizetéshez gombra kattint):

5.5.1. Fizetési módok:

Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja

kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

Előre utalás:bankszámlára:62100308-15704511

Üzletben személyesen

5.5.2. Szállítási információk:

A megrendelés elküldése után visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben további

információkat közlünk, majd a további pontosítás végett telefonon vagy emailben

felvesszük a kapcsolatot Önnel. Semmilyen rejtett költség nincsen

PL. /csomagolási dij/.

Személyes átvétel: az üzlet nyitvatartási idejében, mely díjtalan.

Előre utalás MPL kiszállítással

MPL Futárszolgálat utánvéttel

5

Ha az áruházunk által felkínált szállítási mód egyike sem felel meg Önnek a

következőt teheti: a megrendelés kitöltésénél a szállítási módok közül

válassza a személyes átvételt, így a rendszer nem számol fel szállítási

költséget. Ezt követően a kapcsolat felvétel folyamán, bármilyen Ön által

preferált szállítási mód választható közös megegyezés alapján!

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a Magyar Posta hibájából történő

károkért, felelősséget cégünk nem vállal!

be.

Érdemes olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik vagy

valaki átveheti a csomagot, akár munkahelyi cím is lehet

Kiszállítás az Ön biztonsága érdekében!

Biztosan azt kapja, amit rendel, hiszen a terméket átnézve, leellenőrizve

küldjük!

Sikertelen kézbesítés esetén: A futár vagy telefonál, vagy értesítőt hagy az Ön

részére!

5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy

az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése

illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő

ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van

arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

6

5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél

alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”rendelés elküldése” gombra

kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer

ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a

megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel

kapcsolatos kívánságát.

5.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása

előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a

bevitt adatokat.

5.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást

kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől

számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de

legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az

ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A

megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz,

illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé

válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás

azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg

regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem

tud üzenetet fogadni.

6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés

feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés

leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő

napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben

elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a

megrendelését.

6.2. Termékeink szállítási határideje: 2-3 munkanap, a mindenkori

raktárkészletünktől függően: Ha a fenti időt meghaladná a szállítás írásban,

vagy telefonon értesítjük előre! Amennyiben különböző szállítási határidejű

termékeket rendel meg, akkor szintén telefonon, vagy e-mailben az Ön

igényeinek, elvárásainak megfelelően, vagy összevárjuk, vagy külön szállítjuk

a termékeket! Ebben az esetben, ha Ön a külön szállítás mellett dönt, akkor

tudnia kell, hogy a szállítási díj is külön-külön kerül felszámításra! A

kiszállítás előtti napon e-mailben értesítjük Önt a csomag feladásáról.

6.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert

a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről

Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett

összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

6.4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások

a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli

változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt

megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben

történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően

kerülhet sor!

7. ELÁLLÁS JOGA

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá

a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló

45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a

megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás

nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen

tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási

jogát.

7.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap

elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól

eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

7.3. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a

vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

7.4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának

költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a

nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

7.5. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan nem előre gyártott termék

esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére

állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó

személyére szabtak.

7.6. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok

értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a

kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

7.7. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal

egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód

igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód

alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem

terheli.

7.8. Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a

szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő

megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később

visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

7.9. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt

visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

7.10. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli,

kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

7.11. Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett

értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és

működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett

be.

7.12. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta

az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra

vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell

figyelembe venni.

7.13. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését

megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a

mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő

jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon

történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton

történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad

el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

7.14. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű

használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak

megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő

tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra

visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

7.15. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a

45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben olvashat vagy az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvét tanulmányozhatja

7.16. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen

Szabályzatban található elérhetőségeken.

7.17. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a

szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Letölthető dokumentumok:

 Elállási igény bejelentő lap

8. Jótállás, szavatosság

Kellékszavatosság

8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a

vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári

Törvénykönyv szabályai szerint.

8.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel

élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó

által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más

igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást

vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az

ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére

Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben

a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra

is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az

indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem

később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két

éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági

igényét.

8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye

érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó

igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető

vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban

már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba

már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

8.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint –

kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

8.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék

kijavítását vagy kicserélését kérheti.

8.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos

minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által

adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

8.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba

hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e

jogosultságát elveszti.

8.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági

igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy

forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági

igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

8.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági

kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági

kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta

forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal

időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából

ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot

bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és

termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem

érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése

esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó

kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

9. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

9.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a

rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

9.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával,

vagy akár csak nyugtával).

9.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a

Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

9.4. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről

jegyzőkönyvet köteles felvenni.

9.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó

rendelkezésére kell bocsátani.

9.6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének

teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról –

az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez

fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles

értesíteni a fogyasztót.

9.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig

köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

9.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést

legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

Letölthető dokumentumok:

 Szavatossági igény bejelntő lap

10. VEGYES RENDELKEZÉSEK

10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe

venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy,

mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

10.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy

érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét,

jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

10.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja,

a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.

Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli

nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem

ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy

kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben

ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

10.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

12

11. PANASZKEZELÉS RENDJE

11.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a

megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben

Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak

teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján

is közölheti.

11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint

orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a

panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet

vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz

azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet

vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

11.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A

panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3

évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

11.4. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

11.5. Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni:

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja:

http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

Letölthető dokumentumok:

 Panaszfelvételi jegyzőkönyv / bejelentőlap minta

12. SZERZŐI JOGOK

12.1. Miután a www.gladius.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a

www.gladius.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének

letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más

módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése

a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

13

12.2. A Gladius.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni

írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással

lehet.

12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a

domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az

internetes reklámfelületeire.

12.4. Tilos a Gladius.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja

vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen

módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a

Gladius.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy

indexelhető.

12.5. A Gladius.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás

kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

12.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli

felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként

bruttó 60.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul

veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az

oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást

alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

13. ADATVÉDELEM

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:

http://gladius.hu/content/9-adatkezelesi-tajekoztato

Letölthető dokumentumok:

 Panaszfelvételi jegyzőkönyv / bejelentőlap minta

 Szavatossági igény bejelntő lap

 Elállási igény bejelentő lap

 Általános szerződési feltételek PDF formátumban

 Adatkezelési nyilatkozat PDF formátumban - érvényes 2018. 05.03-ig

 Adatkezelési nyilatkozat PDF formátumban - érvényes 2018. 05.03-tól visszavonásig


A feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák!